isObjectInACLGroup využijete nejčastěji když budete chtít udělat příkaz pro admina , či pro objekt ve skupině v souboru ACL.xml .
Příklad : isObjectInACLGroup ("user." ..name, aclGetGroup ("Admin")) --Zjistí zda je login nick ve skupině Admin v souboru ACL.xml .
Code:
Syntax / Celá funkce :
isObjectInACLGroup ( theObject, theGroup )
theObject - Objekt v souboru ACL.
(např.: user.1MenuX1)theGroup - Skupina v souboru ACL.
(např.: Admin,Moderator , ...)Pokud chceme aby isObjectInACLGroup fungoval úplně , bude třeba nejprve definovat login nick hráče , a napsat skupinu.
Code:
local LogNick = getAccountName ( getPlayerAccount ( thePlayer ) )
Tímto jsme
definovali přihlašovací nick hráče.Nyní je ale třeba ještě uvést kam patří object.(user.)
Code:
isObjectInACLGroup ("user." ..LogNick, aclGetGroup ("SKUPINA"))
Tam kde je
SKUPINA , tam doplníte -
Admin,SuperModerator,Moderator,Everyone,RPC aj. skupiny.Tak a nyní máme celý kód -
Code:
local LogNick = getAccountName ( getPlayerAccount ( thePlayer ) )
isObjectInACLGroup("user." ..LogNick, aclGetGroup ("Admin"))
Jenže jak to využijeme ? Nebo co s tím ?
Zkuste to poupravit na :
Code:
local LogNick = getAccountName ( getPlayerAccount ( thePlayer ) )
if isObjectInACLGroup("user." ..LogNick, aclGetGroup ("Admin")) then
if - Pokud je / Pokud
then - Potom bude / Potom
Následující příklad vám možná ukáže jak to například využijete :
Code:
players = getElementsByType ( "player" )
admins = ""
for k,v in ipairs(players) do
local LogNick = ""
if (isGuestAccount(getPlayerAccount(v)) == false) then
LogNick = getAccountName (getPlayerAccount(v))
if isObjectInACLGroup ( "user." .. LogNick, aclGetGroup ( "admin" ) ) then
if (admins == "") then
admins = getPlayerName(v)
else
admins = admins .. ", " .. getPlayerName(v)
end
end
end
end
outputChatBox( "Online admins:", getRootElement(), 255, 255, 0)
outputChatBox( " " .. tostring ( admins ), getRootElement(), 255, 255, 0)
Tento script vám vypíše online adminy , avšak pouze ve skupině Admin , nikoli SuperModerator a další.
Doufám že návod chápete , je totiž totálně jednoduchej
.