Auto , je jako vše -
ELEMENT , který se musí definovat. Pokud tedy chceme nastavit autu rychlost , nebo cokoli jiného , použijeme
SetElement(NĚCO).Tam kde je
NĚCO , tam doplnte třeba Speed,Rotation,Interior,Dimension, atd.
Set - Nastav / Nastavit
Get - Dej / Dostat
Give - Dát
RotaceZprvu musíme definovat auto.
Code:
local car = getPedOccupiedVehicle(player) //Nadefinuje auto.Tam kde je "car" , tam si doplnte klidne auto, ci auticko ,(Je to nazev elementu)
Potom bude třeba pouze nastavit ty rotace.
Syntax : setElementRotation(car,rx,ry,rz)Hotovo ! Pokud využijete přidání nitra jako příkaz , zkuste toto :
rx = Rotace X ; rx = Rotace Y , atd.
Code:
setElementRotation(car,0,0,0) // Nastaví autu rotace 0 0 0 , takže jej postaví na kola.(flip)
Hotovo ! Pokud rotace využijete jako příkaz flip , potom by to mohlo být takto :
Code:
function flip (player, command)
local car = getPedOccupiedVehicle(player)
setElementRotation(car,0,0,0) // Zde je flip
end
addCommandHandler("flip", flip)
Upgrade - (př.: Nitro)Opět musíme nadefinovat auto.
Code:
local car = getPedOccupiedVehicle(player)
Nyní je třeba přidat upgrade( Pro nás je to nitro )
Syntax : addVehicleUpgrade( HitElement,ID)Code:
addVehicleUpgrade ( car, 1010 )
Seznam IDček Upgradů najdete
ZDE.
(Tam kde je 1010, tam můžete doplnit i jiné ID Upgradů, viz výše.)Hotovo ! Celý skript je :
Code:
local car = getPedOccupiedVehicle(player)
addVehicleUpgrade ( car, 1010 )
------------------------------------Nebo------------------------------------
function PridatNitro(player, command)
local car = getPedOccupiedVehicle(player)
addVehicleUpgrade ( car, 1010 )
end
addCommandHandler("nitro", PridatNitro)
Doufám že vám můj návod nějak pomohl ,pokud nechápete , pište dole
.