Ahoj. V tomto mojom prvom návode, vám ukážem ako urobiť vlastný jednoduchý Vehicle Spawner, pomocou ktorého si môžete spawnuť auto.
Začneme. Najprv si musíme vytvoriť funkciu a dať jej názov. (Poznámka: Nedávajte názov fixVehicle, pretože vám script potom nebude fungovať).
Code:
function nazovFunkcie
end
Kedže budeme použivať element "thePlayer", dáme si ho do funkcie, takiež "commandName" a "theModel".
Code:
function nazovFunkcie ( thePlayer, commandName, theModel )
end
Tento script bude príkaz, preto pridáme na koniec scriptu commandHandler.
Code:
function nazovFunkcie ( thePlayer, commandName, theModel )
end
addCommandHandler ( "spawn", nazovFunkcie
Takže, máme základ, ale keď napíšeme /spawn, nič sa nestane, dostanene len debugovú chybu. Preto pokračujeme.
Code:
function nazovFunkcie ( thePlayer, commandName, theModel )
local theModel = tonumber ( theModel )
end
addCommandHandler ( "spawn", nazovFunkcie
Teraz, keď napíšeme v hre /spawn ID Vozidla, nič sa nestane, pretože server nebude vedieť kde auto spawnuť. Preto musíme nejak získať hráčovu pozíciu.
Code:
function spawnVehicles ( thePlayer, commandName, theModel )
local theModel = tonumber ( theModel )
if ( theModel ) then
local x, y, z = getElementPosition ( thePlayer )
local theVehicle = createVehicle ( theModel, x, y, z )
if ( theVehicle ) then
warpPedIntoVehicle ( thePlayer, theVehicle )
end
end
end
addCommandHandler ( "spawn", spawnVehicles )
Takže, tu je celý kód. Server zistí, či hráč zadal príkaz. Potom (local x, y, z = getElementPosition ( thePlayer )) zistí jeho pozíciu, (local theVehicle = createVehicle ( theModel, x, y, z )), vytvorí auto pri hráčovi. Nakoniec zistí či auto bolo vytvorené a potom ho warpne do auta.
Nie je to zložité, je to kód ktorý som sa naučil dávno, úplne v začiatkoch a pomáhal mi s tým Castillo ( Veľmi skúsený scripter ). Chyby by nemali byť žiadne, neskúšal som to. Dúfal že ste pochopili moje vysvetlenia pretože nie som dobrý vo vysvetlovaní