It is currently Tue 19. Mar 2024 12:58:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic  Post a reply   Page 1 of 1  [ 3 posts ] 
Author Message

[SAM]Miki_Cz
 Post subject: fadeCamera
PostPosted: Fri 13. Apr 2012 14:54:09 
offline
Hlavní Administrátor
Hlavní Administrátor
User avatar

Joined: Thu 13. Oct 2011 18:32:25
Posts: 1625
Location: Dublin, Irsko

Admin Level: 5
Points: 1 581 548
Cash: $1 738 468
fadeCamera
Client side / server side function


Zdravim, zde se vam pokusim vysvetlit funkci fadeCamera ktera je client i server side. Je to jednoducha funkce, neni nic moc co vysvetlovat ale nekdy se proste ta funkce hodi.

Co tahle funkce dela? Jednoduse vam to postupne zcerna obrazovku a ztlumi zvuk, barva nemusi byt cerna, muze byt i jina. Nebo muze fungovat i obracene, obrazovku zas vrati tak jak byla: uvidite normalne.

Syntax je:
Server side:
fadeCamera( hrac, fadeIn, interval, r, g, b )

Komu se ma obrazovka zcernit..
Boolean urcijici zda se ma obrazovka zcernit (false) ci naopak zpruhlednit (true).
Kolik casu to zabere pro uskutecneni? Vyssi interval znamena ze funkce probehne pomaleji. V sekundach. (nepotrebne, defaultne: 1.0 sec.)
Barvy RED GREEN BLUE, vsechny jsou hodnoty 0 az 255 (nepotrebne, defaultne 0, 0, 0 - cerna)

Client side:
fadeCamera( fadeIn, interval, r, g, b )

Boolean urcijici zda se ma obrazovka zcernit (false) ci naopak zpruhlednit (true).
Kolik casu to zabere pro uskutecneni? Vyssi interval znamena ze funkce probehne pomaleji. V sekundach. (nepotrebne, defaultne: 1.0 sec.)
Barvy RED GREEN BLUE, vsechny jsou hodnoty 0 az 255 (nepotrebne, defaultne 0, 0, 0 - cerna)

Takze napriklad:
Server side
Code:
function zcerniObrazarnu (player, command)
fadeCamera(player, false, 5.0 )
end

addCommandHandler("zcernat", zcerniObrazarnu)


Tento priklad hraci zcerni obrazovku, zcernavani potrva 5 vterin. Neuvedl sem R B G, to znamena ze barva je cerna.

Client side priklad si myslim neni potreba, pokud ho chcete, napiste.

___________________
Ten nepodstatnej hlavni admin :D
Image


Top
   
 

 Post subject: Re: fadeCamera
PostPosted: Fri 13. Jul 2012 16:48:23 
Hmm ... ked pridam tuto funkciu tak by to teoreticky malo zcernat ked hrac da enter alebo ked spadne do vody ze ? alebo nie ? neako mi nesedi ten "onEnterVehicle" hore ko je player, ...
Code:
function zcerniObrazarnu (player, onEnterVehicle)
fadeCamera(player, false, 5.0 )
end

addEventHandler ( "onPlayerVehicleExit", onExitVehicle, zcerniObrazarnu )


Top
   
 

[SAM]Miki_Cz
 Post subject: Re: fadeCamera
PostPosted: Sat 14. Jul 2012 8:51:38 
offline
Hlavní Administrátor
Hlavní Administrátor
User avatar

Joined: Thu 13. Oct 2011 18:32:25
Posts: 1625
Location: Dublin, Irsko

Admin Level: 5
Points: 1 581 548
Cash: $1 738 468
Event "onPlayerVehicleExit" neposkytuje jako druhy parametr element hrace. Hrac je source toho eventu.

Ten druhy parametr v addEventHandler, tedy "onExitVehicle" je blbost. Element neakeho hrace je snad ulozeny pod "onExitVehicle" ? Pochybuji.

___________________
Ten nepodstatnej hlavni admin :D
Image


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Post a reply   Page 1 of 1  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
TOPlist
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

©MSHost.cz