MSHost.cz
https://forum.mshost.cz:443/

Vložení skriptu do serveru,skript ohně
https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=19&t=1546
Page 1 of 1

Author:  1MenuX1 [ Sun 29. Jul 2012 0:30:06 ]
Post subject:  Vložení skriptu do serveru,skript ohně

1.Myslím že první začneme u skriptu serveru.Do mapy skript zapíšu do meta.xml , do serveru jak?Mám testing server a funkční map editor což drifty nemá :D .Bouzel zatim nemam dalsi pridavky k nemu, a pokud mi ""padne"" map editor, umim jej "nahodit" zpet..Doufam ze mi nejak poradis

2.Skript ohně , pokud udám přesné xyz a skript nezapíšu do meta.xml jako client skript ,tak tam není..

3.Nahrazení textur modelů aut / objektů mi nějak nejde, nevíš náhodou někde návod na to ? Já jsem jej nenašel , ale ty to jistě víš,

4.Ještě bych chtěl vědět zda můžu dat více skriptů do jednoho souboru,(3. CMD do 1. .lua souboru.)

Author:  Drifty [ Sun 29. Jul 2012 0:39:16 ]
Post subject:  Re: Vložení skriptu do serveru,skript ohně

Ahoj, primitivní otázky, krom té první kterou jsem absolutně nepochopil..

2. To je snad logické že script musíš zapsat do meta.xml souboru. Jak by si ho jinak chtěl načíst?..

3. Udělej si lua soubor, například auto.lua
Code:
function replaceModel()
  txd = engineLoadTXD("car/infernus.txd", 411 )
  engineImportTXD(txd, 411)
  dff = engineLoadDFF("car/infernus.dff", 411 )
  engineReplaceModel(dff, 411)
end
addEventHandler ( "onClientResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)

addCommandHandler ( "reloadcar", replaceModel )

A teď už jen stačí nahrát script, a soubory, takže do mety:
Code:
   <script src="auto.lua" type="client" />
   <file src="car/infernus.txd" />
   <file src="car/infernus.dff" />

4. Ano můžeš, mnohem víc než jen příkazy pokud to teda jede na stejným side, (client,server)

Author:  MIKI785 [ Sun 29. Jul 2012 10:21:21 ]
Post subject:  Re: Vložení skriptu do serveru,skript ohně

Drifty wrote:
3. Udělej si lua soubor, například auto.lua
Code:
function replaceModel()
  txd = engineLoadTXD("car/infernus.txd", 411 )
  engineImportTXD(txd, 411)
  dff = engineLoadDFF("car/infernus.dff", 411 )
  engineReplaceModel(dff, 411)
end
addEventHandler ( "onClientResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)

addCommandHandler ( "reloadcar", replaceModel )

A teď už jen stačí nahrát script, a soubory, takže do mety:
Code:
   <script src="auto.lua" type="client" />
   <file src="infernus.txd" />
   <file src="infernus.dff" />



FAIL :D
Je videt ze kopirujes, jelikoz ve scriptu je infernus.txd / .dff jeste ve slozce "car" ;) Drobnost ale jednoduse ti to vyhodi error a jsi v prdeli.

K tomu 4. bodu, to nechapu. Neexistuji zadne limity...
Napriklad muj MS Stats (temer cely server krom race, admin panelu a vzdalenosti od huntera :D) je rozdeleny na 10 Resources, ten hlavni ma 25 .lua souboru ruznych typu. Celkem ma cely MS Stats system 50 .lua souboru, cca 35 jinych souboru a celkem to muze mit neco kolem 40 000 radku.

Author:  1MenuX1 [ Sun 29. Jul 2012 11:25:19 ]
Post subject:  Re: Vložení skriptu do serveru,skript ohně

OK Chápu , 1. bod jsem myslel jak načíst skript do serveru ne do mapy.(Do mapy zapíšeš do meta.xml , Do serveru ? )
Díky, pomohli jste mi hodně :D

Author:  Drifty [ Sun 29. Jul 2012 12:39:45 ]
Post subject:  Re: Vložení skriptu do serveru,skript ohně

Quote:
FAIL :D
Je videt ze kopirujes, jelikoz ve scriptu je infernus.txd / .dff jeste ve slozce "car" ;) Drobnost ale jednoduse ti to vyhodi error a jsi v prdeli.


A to si opravdu čekal že bych to tu sepisoval? Když to mam na ploše v lua souboru?...
Tu metu jsem dělal znova, tak jsem na to zapomněl no ;). A pozor taky nepíšu že to je můj script.

Author:  MIKI785 [ Sun 29. Jul 2012 14:05:35 ]
Post subject:  Re: Vložení skriptu do serveru,skript ohně

1MenuX1 wrote:
OK Chápu , 1. bod jsem myslel jak načíst skript do serveru ne do mapy.(Do mapy zapíšeš do meta.xml , Do serveru ? )
Díky, pomohli jste mi hodně :D

No ok, ja nechapu co chces.

Author:  1MenuX1 [ Mon 30. Jul 2012 21:30:44 ]
Post subject:  Re: Vložení skriptu do serveru,skript ohně

Poradit ! :D Aby skript byl v mapě , tak ho musím vložit do složky s mapou a zapsat jej do meta.xml ! A Jak to mám udělat aby script byl na SERVERU ne na mapě ?

Author:  Drifty [ Mon 30. Jul 2012 21:35:23 ]
Post subject:  Re: Vložení skriptu do serveru,skript ohně

1MenuX1 wrote:
Poradit ! :D Aby skript byl v mapě , tak ho musím vložit do složky s mapou a zapsat jej do meta.xml ! A Jak to mám udělat aby script byl na SERVERU ne na mapě ?


Že by úplně stejně? Jenom uděláš složku, ve které bude script/y + meta. Popř další potřebné soubory, txd atd. Potom to budeš mít jako "resource"

Příklad mety:
Code:
<meta>
   <info author="Drifty" type="script" version="1.0" />
   <script src="drifty_server.lua" type="server" />
   <script src="drifty_client.lua" type="client" />
</meta>

Author:  1MenuX1 [ Mon 30. Jul 2012 23:29:57 ]
Post subject:  Re:

Pochopil jsem to tak že si vytvořím složku se scripty, ve složce kde je server(tam kde je mserver.config , bans , acl atd.), do složky dám skripty a meta.xml, který bude vypadat jak si to popsal.Akorát si tam připíšu svoje skripty.Toť vše.Jestli to chápu správně , tak díky.:D

Author:  Drifty [ Mon 30. Jul 2012 23:45:54 ]
Post subject:  Re: Re:

Prostě složku do "Resources" ... To nejlehčí co může být.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/