MSHost.cz https://forum.mshost.cz:443/ |
|
Ako nahradiť objekt do map editoru https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=19&t=29666 |
Page 1 of 1 |
Author: | Sultan [ Wed 13. Aug 2014 17:29:40 ] |
Post subject: | Ako nahradiť objekt do map editoru |
Dobrý ďen potrebujem zistiť ako môžem nahradiť starý objekt z map editoru za niaky nový ktorý si najdem na webe napríklad nahradiť starý objekt domu za nový z Army 2 OA... |
Author: | eXcY [ Wed 13. Aug 2014 18:59:02 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
Modding, Skus programy Zmodeler, prípadne txd Workshop, každopádne potrebuješ aj ten object, ale to už neviem z kade sa získava. |
Author: | [XP]~Cnosi~> [ Wed 13. Aug 2014 19:13:48 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
On objekty má len ich potrebuje dať do map editoru ak to chápem, čiže nahradiť ich za staré objekty a dať ich asi na server a aby to videli aj ostatný predpokladám |
Author: | MIKI785 [ Wed 13. Aug 2014 19:49:57 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
Pokud mas txd i dff tak: Client samozdrejme.. Code: addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot, function () local txd = engineLoadTXD("nazev.txd") engineImportTXD(txd, ID) local dff = engineLoadDFF("nazev.dff", ID) engineReplaceModel(dff, ID) end ) Jen zmen nazvy souboru a dosad ID modelu co chces nahradit.. samozdrejme nezapomen soubory deklarovat v mete. |
Author: | Sultan [ Wed 13. Aug 2014 20:31:54 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
Lenže ja mám ešte k tomu súbor .col |
Author: | MIKI785 [ Wed 13. Aug 2014 22:31:30 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
Tak tam pridej: Code: local col = engineLoadCOL("soubor.col") engineReplaceCOL(col, ID) Zas jen dosad ID a nazev .col. |
Author: | [XP]~Cnosi~> [ Thu 14. Aug 2014 9:47:51 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
Toto je náhoda aj ja som toto presne potreboval vedieť a dosť mi to pomohlo dík Miki ale ako mám deklarovať tie súbory (txd, dff, col) v mete ? Server alebo client ? ^^ |
Author: | =R.aVe.N= [ Thu 14. Aug 2014 10:52:51 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
[XP]~Cnosi~> wrote: Toto je náhoda aj ja som toto presne potreboval vedieť a dosť mi to pomohlo dík Miki ale ako mám deklarovať tie súbory (txd, dff, col) v mete ? Server alebo client ? ^^ http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Meta.xml Client. Když tam zadáš Server, tak by se soubor hráčům nestáhl tím pádem by měli původní objekt. |
Author: | [XP]~Cnosi~> [ Thu 14. Aug 2014 13:12:17 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
Dík moc |
Author: | MIKI785 [ Thu 14. Aug 2014 23:22:44 ] |
Post subject: | Re: Ako nahradiť objekt do map editoru |
=R.aVe.N= wrote: [XP]~Cnosi~> wrote: Toto je náhoda aj ja som toto presne potreboval vedieť a dosť mi to pomohlo dík Miki ale ako mám deklarovať tie súbory (txd, dff, col) v mete ? Server alebo client ? ^^ http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Meta.xml Client. Když tam zadáš Server, tak by se soubor hráčům nestáhl tím pádem by měli původní objekt. U souboru se typ neurcuje... jakmile je soubor deklarovan pomoci <file> tak se stahne ke clientovi, i kdybys tam dal server tak to stahne, protoze to proste ignoruje, dej si tam cokoliv a stahne to... neni to parametr. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |