MSHost.cz
https://forum.mshost.cz:443/

Ako nahradiť objekt do map editoru
https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=19&t=29666
Page 1 of 1

Author:  Sultan [ Wed 13. Aug 2014 17:29:40 ]
Post subject:  Ako nahradiť objekt do map editoru

Dobrý ďen potrebujem zistiť ako môžem nahradiť starý objekt z map editoru za niaky nový ktorý si najdem na webe napríklad nahradiť starý objekt domu za nový z Army 2 OA...

Author:  eXcY [ Wed 13. Aug 2014 18:59:02 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

Modding, Skus programy Zmodeler, prípadne txd Workshop, každopádne potrebuješ aj ten object, ale to už neviem z kade sa získava.

Author:  [XP]~Cnosi~> [ Wed 13. Aug 2014 19:13:48 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

On objekty má len ich potrebuje dať do map editoru ak to chápem, čiže nahradiť ich za staré objekty a dať ich asi na server a aby to videli aj ostatný predpokladám :)

Author:  MIKI785 [ Wed 13. Aug 2014 19:49:57 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

Pokud mas txd i dff tak:
Client samozdrejme..
Code:
addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot,
    function ()
        local txd = engineLoadTXD("nazev.txd")
        engineImportTXD(txd, ID)
        local dff = engineLoadDFF("nazev.dff", ID)
        engineReplaceModel(dff, ID)
    end
)

Jen zmen nazvy souboru a dosad ID modelu co chces nahradit.. samozdrejme nezapomen soubory deklarovat v mete.

Author:  Sultan [ Wed 13. Aug 2014 20:31:54 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

Lenže ja mám ešte k tomu súbor .col

Author:  MIKI785 [ Wed 13. Aug 2014 22:31:30 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

Tak tam pridej:
Code:
local col = engineLoadCOL("soubor.col")
engineReplaceCOL(col, ID)

Zas jen dosad ID a nazev .col.

Author:  [XP]~Cnosi~> [ Thu 14. Aug 2014 9:47:51 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

Toto je náhoda aj ja som toto presne potreboval vedieť a dosť mi to pomohlo dík Miki ale ako mám deklarovať tie súbory (txd, dff, col) v mete ? Server alebo client ? ^^

Author:  =R.aVe.N= [ Thu 14. Aug 2014 10:52:51 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

[XP]~Cnosi~> wrote:
Toto je náhoda aj ja som toto presne potreboval vedieť a dosť mi to pomohlo dík Miki ale ako mám deklarovať tie súbory (txd, dff, col) v mete ? Server alebo client ? ^^

http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Meta.xml
Client.
Když tam zadáš Server, tak by se soubor hráčům nestáhl tím pádem by měli původní objekt.

Author:  [XP]~Cnosi~> [ Thu 14. Aug 2014 13:12:17 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

Dík moc :thumbup:

Author:  MIKI785 [ Thu 14. Aug 2014 23:22:44 ]
Post subject:  Re: Ako nahradiť objekt do map editoru

=R.aVe.N= wrote:
[XP]~Cnosi~> wrote:
Toto je náhoda aj ja som toto presne potreboval vedieť a dosť mi to pomohlo dík Miki ale ako mám deklarovať tie súbory (txd, dff, col) v mete ? Server alebo client ? ^^

http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Meta.xml
Client.
Když tam zadáš Server, tak by se soubor hráčům nestáhl tím pádem by měli původní objekt.

U souboru se typ neurcuje... jakmile je soubor deklarovan pomoci <file> tak se stahne ke clientovi, i kdybys tam dal server tak to stahne, protoze to proste ignoruje, dej si tam cokoliv a stahne to... neni to parametr.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/