MSHost.cz
https://forum.mshost.cz:443/

Odhazovací / Jump script DM
https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=19&t=32470
Page 1 of 1

Author:  shammy [ Thu 18. May 2017 15:22:01 ]
Post subject:  Odhazovací / Jump script DM

Chtěl bych se zeptat jestli neví někdo jak udělat script z CresheZ V5 - Happy End Link na Video z jeho mapy : https://www.youtube.com/watch?v=YypLah4_Big&t=46s 00:40-00:55 jak ho to odhodí na dané souřadnice děkuji moc za každou radu

Author:  MIKI785 [ Thu 18. May 2017 18:58:37 ]
Post subject:  Re: Odhazovací / Jump script DM

Nejjednodussi je vytvorit marker primo v mape, udelat ho neviditelnej, napriklad tim ze ho udelas cernej, a pak udelat script v kterym pouzijes setElementVelocity, neco jako toto:
Code:
addEventHandler("onClientMarkerHit", root,
function (element)
local veh = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if not veh then return end --Pokud je v aute...
if element ~= veh then return end --A pokud je to auto naseho hrace...
if source == getElementByID("marker (1)") then
    setElementVelocity(veh, 1, 2, 3) --Experimentuj s temito cisly..
elseif source == getElementByID("marker (2)") then
    setElementVelocity(veh, x, y, z) --Znova..
end
end)

To jsou 2 markery, musis zmenit ID na ID tech markeru, to najdes v map editoru..
Pokud chces vic markeru tak jednoduse zkopirujes ten 2. marker, tzn. elseif a setElementVelocity pod tim.
Tohle je nejjednodussi moznost co me napada.

Author:  shammy [ Thu 18. May 2017 19:02:13 ]
Post subject:  Re: Odhazovací / Jump script DM

Díky moc :)

Author:  shammy [ Thu 18. May 2017 20:12:33 ]
Post subject:  Re: Odhazovací / Jump script DM

Nevim kde hledat chybu

Attachments:
ScriptTest.jpg
ScriptTest.jpg [ 462.75 KiB | Viewed 14162 times ]
Script-3.png
Script-3.png [ 121.3 KiB | Viewed 14162 times ]
sctipz.png
sctipz.png [ 141.45 KiB | Viewed 14162 times ]

Author:  MIKI785 [ Thu 18. May 2017 23:22:54 ]
Post subject:  Re: Odhazovací / Jump script DM

Proc jsi zmenil veh na 411? Prvni argument ma byt vozidlo jako element, ne cislo modelu. Pak jeste, ty x, y, z souradnice nejsou x, y, z jako pozice ale kolik sily se aplikuje na to vozidlo, nevim jak to popsat. Ale ty tam mas pres 2000 u X, coz je neco silenyho, to auto by letelo rychlosti svetla. Tu mas info o funkci: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/setElementVelocity.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/