- Přístě dej do .zip souboru , bez složky, pouze soubory meta.xml, mapu apod. Resource lze otevřít .zip souborem nebo složkou
- V souboru
client.lua máš chybu, je vidět že jsi to okopíroval
. Otevři v notepadu ++.
Řádek 115( --- Music, pod tím je function startMusic())
Chyba je v song =
playSound("music.mp3",true)V meta.xml i v mapě máš název souboru se songem
song.mp3 !
Buďto uprav název songu a nebo proste místo music.mp3 v client.lua napiš song.mp3 . Proto to nejde..
Code:
function doShoot()
if shootingAllowed == true then
if not isPlayerDead(getLocalPlayer()) then
shootingAllowed = false
local theVehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
local x,y,z = getElementPosition(theVehicle)
local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle)
local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90))
local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90))
createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil)
setTimer(allowShooting, 3000, 1)
end
end
end
a
Code:
function cdoshoot()
if bindTrigger == 1 then
if not isPlayerDead(cLP) then
bindTrigger = 0
local x,y,z = getElementPosition(theVehicle)
local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle)
local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90))
local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90))
createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil)
setTimer(allowShoots, 2000, 1)
end
end
end
Nebude se zdvojovat ? Já mám 2sekundy ty máš 3s. Tzn kazdych 2 a 3 sekund muzes strilet.