MSHost.cz https://forum.mshost.cz:443/ |
|
Ulehčení tvorby shooter map https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=6&t=28640 |
Page 1 of 1 |
Author: | Tomer [ Sat 21. Dec 2013 15:58:04 ] |
Post subject: | Ulehčení tvorby shooter map |
Zdravím, mám takový nápad. . Jak bych tak řekl, jsem velice kreativní a rád tvorím mapy. Nejsem ale příliš technický typ a neumím scriptovat. Na fóru jsem sice našel spoustu návodů, ale nemyslím si, že by některý z nich vystihoval to, co hledám. Nemohl by prosím nějaký schopný scriptér tedy vytvořit přehledný tutoriál (asi nejlépe v podobě videa) jak vytvořit shooter mapu, společně se všemi nutnými scripty jako je koupě repairu nebo třeba konec konců, aby mohli auta střílet že? Každopádně velký dík všem, co se alespoň pokusí mi pomoct. |
Author: | Lanc1 [ Sat 21. Dec 2013 16:59:10 ] |
Post subject: | Re: Ulehčení tvorby shooter map |
Ahoj, to tak úplně nesouvisí s shooter mapou, ale spíše jak vytvořit shooter server se vším všudy. Píšeš tam i koupě repairu - to je pouze špatná specialita miki serverů. Pokud vyloženě nechceš shooter mapy na vlastní server, tak normálně vytvoř mapu, pak ji pošli a o zbytek se nestarej. Pokud se chceš naučit skriptovat, docela přehledný tutoriál máš tady na foru: viewtopic.php?f=18&t=15728, musíš se první naučit základy a jinak budeš muset prostě hledat na wikiMTA např. Shooter script (aby mohla auta střílet): clientShooting.lua: Code: local shootingAllowed = true function playerSpawn() shootingAllowed = true end addEventHandler("onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(), playerSpawn) function doShoot() if shootingAllowed == true then if not isPlayerDead(getLocalPlayer()) then shootingAllowed = false local theVehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer()) local x,y,z = getElementPosition(theVehicle) local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle) local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90)) local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90)) createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil) setTimer(allowShooting, 3000, 1) end end end function allowShooting() shootingAllowed = true end for keyName, state in pairs(getBoundKeys("fire")) do bindKey(keyName, "down", doShoot) end in meta.xml: <script src="clientShooting.lua" type="client"></script> |
Author: | Tomer [ Sat 21. Dec 2013 18:00:19 ] |
Post subject: | Re: Ulehčení tvorby shooter map |
Moc ti děkuju, velice si mi pomohl, máš to u mě, dík. |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |