MSHost.cz
https://forum.mshost.cz:443/

Ulehčení tvorby shooter map
https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=6&t=28640
Page 1 of 1

Author:  Tomer [ Sat 21. Dec 2013 15:58:04 ]
Post subject:  Ulehčení tvorby shooter map

Zdravím, mám takový nápad. :-) . Jak bych tak řekl, jsem velice kreativní a rád tvorím mapy. Nejsem ale příliš technický typ a neumím scriptovat. Na fóru jsem sice našel spoustu návodů, ale nemyslím si, že by některý z nich vystihoval to, co hledám. :-( Nemohl by prosím nějaký schopný scriptér tedy vytvořit přehledný tutoriál (asi nejlépe v podobě videa) jak vytvořit shooter mapu, společně se všemi nutnými scripty jako je koupě repairu nebo třeba konec konců, aby mohli auta střílet že? :-D Každopádně velký dík všem, co se alespoň pokusí mi pomoct. :-)

Author:  Lanc1 [ Sat 21. Dec 2013 16:59:10 ]
Post subject:  Re: Ulehčení tvorby shooter map

Ahoj, to tak úplně nesouvisí s shooter mapou, ale spíše jak vytvořit shooter server se vším všudy. Píšeš tam i koupě repairu - to je pouze špatná specialita miki serverů. Pokud vyloženě nechceš shooter mapy na vlastní server, tak normálně vytvoř mapu, pak ji pošli a o zbytek se nestarej. Pokud se chceš naučit skriptovat, docela přehledný tutoriál máš tady na foru: viewtopic.php?f=18&t=15728, musíš se první naučit základy a jinak budeš muset prostě hledat na wikiMTA např.

Shooter script (aby mohla auta střílet):

clientShooting.lua:

Code:
 local shootingAllowed = true

 function playerSpawn()
 shootingAllowed = true
 end
 addEventHandler("onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(), playerSpawn)

 function doShoot()
 if shootingAllowed == true then
  if not isPlayerDead(getLocalPlayer()) then
   shootingAllowed = false
   local theVehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
   local x,y,z = getElementPosition(theVehicle)
   local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle)
   local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90))
   local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90))
   createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil)
   setTimer(allowShooting, 3000, 1)
  end
 end
 end

 function allowShooting()
 shootingAllowed = true
 end

 for keyName, state in pairs(getBoundKeys("fire")) do
 bindKey(keyName, "down", doShoot)
 end


in meta.xml:
<script src="clientShooting.lua" type="client"></script>

Author:  Tomer [ Sat 21. Dec 2013 18:00:19 ]
Post subject:  Re: Ulehčení tvorby shooter map

Moc ti děkuju, velice si mi pomohl, máš to u mě, dík. :-)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/