MSHost.cz https://forum.mshost.cz:443/ |
|
Ulehčení tvorby shooter map https://forum.mshost.cz:443/viewtopic.php?f=6&t=28640 |
Page 1 of 1 |
Author: | Tomer [ Sat 21. Dec 2013 15:58:04 ] |
Post subject: | Ulehčení tvorby shooter map |
Zdravím, mám takový nápad. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Author: | Lanc1 [ Sat 21. Dec 2013 16:59:10 ] |
Post subject: | Re: Ulehčení tvorby shooter map |
Ahoj, to tak úplně nesouvisí s shooter mapou, ale spíše jak vytvořit shooter server se vším všudy. Píšeš tam i koupě repairu - to je pouze špatná specialita miki serverů. Pokud vyloženě nechceš shooter mapy na vlastní server, tak normálně vytvoř mapu, pak ji pošli a o zbytek se nestarej. Pokud se chceš naučit skriptovat, docela přehledný tutoriál máš tady na foru: viewtopic.php?f=18&t=15728, musíš se první naučit základy a jinak budeš muset prostě hledat na wikiMTA např. Shooter script (aby mohla auta střílet): clientShooting.lua: Code: local shootingAllowed = true function playerSpawn() shootingAllowed = true end addEventHandler("onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(), playerSpawn) function doShoot() if shootingAllowed == true then if not isPlayerDead(getLocalPlayer()) then shootingAllowed = false local theVehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer()) local x,y,z = getElementPosition(theVehicle) local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle) local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90)) local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90)) createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil) setTimer(allowShooting, 3000, 1) end end end function allowShooting() shootingAllowed = true end for keyName, state in pairs(getBoundKeys("fire")) do bindKey(keyName, "down", doShoot) end in meta.xml: <script src="clientShooting.lua" type="client"></script> |
Author: | Tomer [ Sat 21. Dec 2013 18:00:19 ] |
Post subject: | Re: Ulehčení tvorby shooter map |
Moc ti děkuju, velice si mi pomohl, máš to u mě, dík. ![]() |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |