AKTUALIZOVÁNO viz nový příspěvek:
Kubec:3 wrote:
To ano ale neobmedzoval by som to na počet skills,navrhoval by som to spraviť tak že napríklad po týždni sa spočíta K/D a vyhodnotí a potom by mu to buď dalo vetší alebo nižší rank.
Nvm či to chápu dobře, ale dám příklad: někdo nahraje 10 skills, 1 deaths a nebude hrát a nic se nezmění. Bude mít stále rating 10 - 10x lepší. Už teď si uvědomuju, že je to blbost, to i kvůli dělení nulou např. při 10 skills / deaths 0, protože nulou nelze dělit, takže tady by byl problém, šlo by to nějak obejít, ale možná navrhuju, pokud se to ujme, nový systém a to, že:
rating bude číslo, které bude značit Rozdíl počet skills - počet deaths, může být i záporné. Např. 10 000 skills, 15 000 deaths, rating = - 5 000. Když si to zkusíte, tak ani hráči, co nahrají méně skills nebudou v nevýhodě oproti těmi s více, protože ti mohou dosahovat záporného nebo nulového ratingu. Ale je jasné, že lepší musí být hráč co nahrál více skills a ten rating má do rozdílu s deaths i tak lepší. Příklad čistě teoreticky: Někdo nahraje 100 skills 0 deaths, má rating pouze 100, jiný 1 000 skills 0 deaths, tak má rating vyšší ... 1 000. Někdo naopak nahraje třeba 5 000 skills, 10 000 deaths, má záporný rating - 5000 a tudíž ještě horší než hráč s pouze 100 skills / 0 deaths.
Toto je asi nejspravedlivější, protože čím větší ten rozdíl bude a může být i kladný rating, tím více těch skills nahrál a dokonce má i vyšší rozdíl mezi skills a deaths, takže takto jsem to myslel asi. Takto to bude nejlepší . Nvm proč to řešíme, když se to stejně neujme, ale co už .Předem chci říct, že to jsou nápady převzaté z jiných her i serverů MTA a jakožto dlouhodobý hráč MIKI serverů jsem se rozhodl zkusit zlepšit herní scénu na miki, aby servery nějak ožily, ale nvm, jestli se to chytne a jestli se bude chtít mikimu něco udělat
.
Shooter1) Všiml jsem si, že tu byl nápad, aby se na miki, stejně jako na FFS zavedlo top skills v daném kole. Nebylo by špatné individuálně pro každého hráče, kdyby
za více jak 1 kill - proběhl někde nápis double, triple, quadra, penta, hexa, hepta, ... kill, případně i s nějakým zvukem a za to příslušná zvyšující se odměna.2 ) Nejlepší hráči daného kola - kopie / nekopie,
prostě stupně vítězů daného kola - kopíruje to více serverů.
3) Hlavní nápad: Skills / Deaths rank systém: V každé kompetetivní hře je nějaký rank systém, aby měl hráč chuť něčeho dosáhnout. Kromě achievementů bych zavedl i ranky, protože jsou podle mě nedílnou součástí každé hry.
Skills / Deaths rank systém - tady by se však musely deaths rozdělit pro daný server nebo resetnout stats serveru a jet od znovu
. Deaths jsou totiž počítány pro všechny servery, ale to by tak nemuselo vadit, protože daný rating by spravedlivěji vyřešit nešel, o počtu skills to prostě není. Pořád budou však skills dost rozhodovat, takže by to šlo i takhle. Ale už to prostě nebude jen o skills, jen pro nahrání vysokého ranku bude nějaká hranice např. těch více jak 20k skills, ale pak už rozhoduje více K / D rating. I ve všech nižších rancích s výjimkou Beginner shooter je použit, takže by se stanovil nějaký min. rating např. na High-skilled shooter, aby nerozhodovaly jen skills.
NEPLATÍ! Pro ranky viz níže se uplatňuje nový systém Rozdíl : počet skills - počet deaths = výsledný rating. Není tedy třeba brát v úvahu min. počet nahraných skills, protože ten je vidět v daném ratingu. p Až se mi bude chtít, tak to upravím, ale jen jestli o tento nápad bude zájem . Rozhodující pro udělení ranku by byl tedy jen rating.A teď tedy ranky, které jsem vymyslel, pokud se budou líbít
. Nechal bych jako ukazatel nějakou hvězdičku, pokud by šla přidat i do textu jako speciální ikonka a to jako ukazatel kvality ranku. Čím více hvězdiček, tím lepší rank.
Beginner shooter * (začátečnický střelec) - hráč, který je zkrátka nový. Zde by rozhodoval pouze počet skills - 0 - 1 000.
Noobish shooter (špatný střelec, špatný hráč
- žádná hvězdička) - toto by byl speciální rank, který by přímo nenavazoval na předchozí, spíše jde v podstatě o horšího hráče. Šlo by o hráče, který po nahrání 1 001 skills dosáhl velmi nízkého ratingu, např. při 1000 skills / 5 000 deaths, cca 5-ti násobek hůře, což odpovídá ratingu 0,2. Možnost ještě změnit, protože i pár hráčů hrajících jiný mod by mohlo tohoto ratingu dosahovat, proto by bylo lépe, kdyby se prostě resetly všechny staty serveru, když by se mé nápady chytly
. Deaths by se tedy počítaly pro každý mod zvlášť.
Low-skilled shooter ** (málo zkušený střelec) - 1 001 - 5 000 skills. A min. ratio o něco vyšší než v případě Noobish shooter.
Skilled shooter *** (zkušený střelec) - 5 001 - 10 000 skills. min. rating 0,5. př. : 10 000 skills / 20 000 deaths (pořád ok pro většinu hráčů)
High-skilled shooter **** (velmi zkušený střelec - překlad není doslovný, ale slovo High je zde asi nejlepší) 10 001 - 15 000 skills. rating zase vyšší.
Extremely-skilled shooter ***** (extrémně zkušený střelec) 15 001 - 20 000 skills. rating zase vyšší.
Opustíme kolonku Skilled a jdeme na ty nejvyšší ranky (nemusí být rozděleny pro všechny hráče) :
Elite shooter ****** (elitní střelec - elita serveru - 10 nejlepších střelců s podmínkou toho, že min. počet nahraných skills bude více než 20 000) - tedy top 10 nejvyššího ratingu s min. počtem skills 20 000+.
Legendary shooter ******* (legendární střelec) - Rank pro 4 nejlepší střelce (tudíž tento rank může, ale taky nemusí (protože Master shooter rank nemusí existovat pro žádného hráče) být využit jen na 3 hráče, první z nich viz. následující rank) s ohledem na skills 20 000+ a top 4 K/D rating.
Master Shooter ******** (mistr střelec) - nejlepší shooter hráč serveru - zde může být pouze hráč s nejvyšším počtem skills a zároveň nejvyšším ratingem, který zatím nemusí dosud existovat. Pokud ne, tak budou bráni jako ti nejlepší na serveru Legendary shooters.
Hvězdičky by mohly být něčím nahrazeny a např. pro rank Master Shooter by to bylo vhodné.
Tyto ranky a také K / D rating by se zobrazovaly u každého hráče v TAB a také by mohl být přímo nad / pod jeho nickem u auta.
Ty data počtu skills a ratingu jsou psány jen orientačně, ale pokud by se tento nápad chytnul a chtělo by se někomu to přepočítat, aby se ty ranky nějak rozdělily mezi hráče .... nebylo by to zase až tak složité to rozdělit, naskriptit to nebude problém. Už takhle jsou vlastně kromě posledního ranku (schválně) rozděleny ranky mezi všechny hráče, takže by to tak i mohlo zůstat. No možná i ty vyšší ranky se nerozdělí mezi těch top 20 ve skills, ale aspoň bude větší motivace toho dosáhnout
. Hranice se můžou např. za nějaký čas opět posunovat, ale nějaký ten půl rok by to třeba mohlo zůstat, aby se někomu nesnižoval / nezvyšoval rank často.