It is currently Wed 26. Jun 2024 9:14:04

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Forum outline


Click here to view the outline that you need to follow when creating new topic.



Forum locked  Topic locked   Page 1 of 3  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message

Black::.CzDaV3
PostPosted: Sat 14. Jul 2012 17:57:43 
offline
'Jester'
'Jester'
User avatar

Joined: Wed 02. Nov 2011 23:47:18
Posts: 162
Location: Holand - Assen

Points: 509 598
Cash: $2 361 210
Vaše jméno: David Tichý

Nick: DaV3.Cz alias N3tSky

Věk: 17

Points: Nevím, nechce se mi to hledat... Něco kolem 300 000 Points na DM...

PlayTime: Tak to už tuplem nevím...

Login: enigma2

Zkušenosti s AP: Nevím, vůbec s tím neumím... Jsem nováček...

Kontakt (Skype,e-mail nebo Facebook): Skype: atomix15 | Facebook: Dawid Tichý | Web: http://dav3.cz/

Důvod proč chcete být Adminem: Ani nevím, asi chci dávat mapy a hlídat server zvláště ty mamrdy, ktří včera na serveru dělaly machry jak když už nejsu Hlavním Adminem, tak že si budou moci otevírat hubu a jaksi zapoměli, že všichni současní Admini mě mají rádi a jsou to mí přátelé... Navíc si neuvědomili že mám stále přístup do DB... Tím se dostávám k tobě miki... Odeber to jestli chceš... Stejně mi je to už na nic...

Váš čas na serveru: Slabý... Nemám moc času hrát, ale jenom co mi z té zasrané Alza.Cz dojde konečně ten Nootebook tak se to zlepší...

PS: Mnoho hráčů ze serveru mě odmítnou ze strachu, že by si už nezahráli... Tento vzkaz je pro vás... I když nedostanu AP, tak to stejně mohu zařídit... Stačí mi vás načapat u něčeho a dostanete takový BAN že vám nepojede ani SinglePlayer... :D

S pozdravem,
DaV3.Cz

___________________
Image


Top
   
 

N|M.CzSK
PostPosted: Sat 14. Jul 2012 18:11:23 
offline
'Hunter'
'Hunter'
User avatar

Joined: Wed 21. Mar 2012 18:05:13
Posts: 882
Location: Praha

Points: 530 372
Cash: $36 034
DaV3 wrote: