It is currently Wed 02. Oct 2024 6:29:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic  Topic locked   Page 1 of 1  [ 3 posts ] 
Author Message

PostPosted: Sat 21. Dec 2013 15:58:04 
offline
'Mower'
'Mower'

Joined: Wed 13. Nov 2013 19:22:41
Posts: 39
Zdravím, mám takový nápad. :-) . Jak bych tak řekl, jsem velice kreativní a rád tvorím mapy. Nejsem ale příliš technický typ a neumím scriptovat. Na fóru jsem sice našel spoustu návodů, ale nemyslím si, že by některý z nich vystihoval to, co hledám. :-( Nemohl by prosím nějaký schopný scriptér tedy vytvořit přehledný tutoriál (asi nejlépe v podobě videa) jak vytvořit shooter mapu, společně se všemi nutnými scripty jako je koupě repairu nebo třeba konec konců, aby mohli auta střílet že? :-D Každopádně velký dík všem, co se alespoň pokusí mi pomoct. :-)


Top
   
 

eX.Lanc1
PostPosted: Sat 21. Dec 2013 16:59:10 
offline
'Sand King'
'Sand King'
User avatar

Joined: Thu 21. Nov 2013 1:29:38
Posts: 224

Points: 89 575
Cash: $11 932
Ahoj, to tak úplně nesouvisí s shooter mapou, ale spíše jak vytvořit shooter server se vším všudy. Píšeš tam i koupě repairu - to je pouze špatná specialita miki serverů. Pokud vyloženě nechceš shooter mapy na vlastní server, tak normálně vytvoř mapu, pak ji pošli a o zbytek se nestarej. Pokud se chceš naučit skriptovat, docela přehledný tutoriál máš tady na foru: viewtopic.php?f=18&t=15728, musíš se první naučit základy a jinak budeš muset prostě hledat na wikiMTA např.

Shooter script (aby mohla auta střílet):

clientShooting.lua:

Code:
 local shootingAllowed = true

 function playerSpawn()
 shootingAllowed = true
 end
 addEventHandler("onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(), playerSpawn)

 function doShoot()
 if shootingAllowed == true then
  if not isPlayerDead(getLocalPlayer()) then
   shootingAllowed = false
   local theVehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
   local x,y,z = getElementPosition(theVehicle)
   local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle)
   local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90))
   local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90))
   createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil)
   setTimer(allowShooting, 3000, 1)
  end
 end
 end

 function allowShooting()
 shootingAllowed = true
 end

 for keyName, state in pairs(getBoundKeys("fire")) do
 bindKey(keyName, "down", doShoot)
 end


in meta.xml:
<script src="clientShooting.lua" type="client"></script>

___________________
=FoX= forever and ever ...

http://fox-mta.eu/


Image


Top
   
 

PostPosted: Sat 21. Dec 2013 18:00:19 
offline
'Mower'
'Mower'

Joined: Wed 13. Nov 2013 19:22:41
Posts: 39
Moc ti děkuju, velice si mi pomohl, máš to u mě, dík. :-)


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Topic locked   Page 1 of 1  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
TOPlist
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

©MSHost.cz