Ahoj, to tak úplně nesouvisí s shooter mapou, ale spíše jak vytvořit shooter server se vším všudy. Píšeš tam i koupě repairu - to je pouze špatná specialita miki serverů. Pokud vyloženě nechceš shooter mapy na vlastní server, tak normálně vytvoř mapu, pak ji pošli a o zbytek se nestarej. Pokud se chceš naučit skriptovat, docela přehledný tutoriál máš tady na foru:
viewtopic.php?f=18&t=15728, musíš se první naučit základy a jinak budeš muset prostě hledat na wikiMTA např.
Shooter script (aby mohla auta střílet):
clientShooting.lua:
Code:
local shootingAllowed = true
function playerSpawn()
shootingAllowed = true
end
addEventHandler("onClientPlayerSpawn", getLocalPlayer(), playerSpawn)
function doShoot()
if shootingAllowed == true then
if not isPlayerDead(getLocalPlayer()) then
shootingAllowed = false
local theVehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())
local x,y,z = getElementPosition(theVehicle)
local rX,rY,rZ = getVehicleRotation(theVehicle)
local x = x+4*math.cos(math.rad(rZ+90))
local y = y+4*math.sin(math.rad(rZ+90))
createProjectile(theVehicle, 19, x, y, z, 1.0, nil)
setTimer(allowShooting, 3000, 1)
end
end
end
function allowShooting()
shootingAllowed = true
end
for keyName, state in pairs(getBoundKeys("fire")) do
bindKey(keyName, "down", doShoot)
end
in meta.xml:
<script src="clientShooting.lua" type="client"></script>